Miten sellainen ohjelma kun South Park voi oikeasti saada miettimään ja surulliseksi? ihmeen helposti, näköjään.

10 things I have done right in my life:

1) Olen rakastanut
2) Olen ollut rakastettu
3) Olen rakentanut hyvän parisuhteen
4) Minulla on ystäviä
5) Minulla on harrastuksia joista pidän
6) Minulla on eläimiä, joista välitän ja joita haluan hoitaa
7) Olen pärjännyt hyvin opinnoissani (kirjoitin tosiaan englannista syksyllä L:n ja ruotsista E:n. Ei paha..)
8) Olen läheinen äitini kanssa
9) Osaan kuunnella ihmisiä
10) Osaan nauraa maailmalle

10 things I have done wrong in my life:

1) En osaa rakastaa itseäni
2) En tule isäni kanssa toimeen
3) En ole koskaan kertonut perheelleni, että rakastan heitä
4) Olen menettänyt tärkeitä ystäviä
5) En ole koskaan oikeasti panostanut mihinkään. Olen ajelehtija
6) En uskalla/osaa etsiä töitä
7) En uskalla sanoa asioita suoraan
8) Otan asiat liian vakavasti
9) En ole aina ollut reilu rakkaimpiani kohtaan
10) Elämäni tuntuu hallitsemattomalta

Pelottavaa.